К основному контенту

Модуль 11

У цьому  завершальному модулі ми з колегами продемонстрували власні Портфоліо, підвели загальний підсумок оцінювання тренінгу Intel10 "Навчання для майбутнього".
Роботою в цілому всі були задоволені. Кожен день ми відкривали для себе щось нове і цікаве.
Було дуже приємно працювати в теплій і дружній атмосфері, що склався в нашій групі. Велика подяка нашому тренеру Кисляченко Наталії Анатоліївні.
Сподіваємося незабаром отримати сертифікати! 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 7, 8

В сьомому модулі я ознайомилась з тим,як використовувати онлайн-форм для оцінювання, що робить цей процес прозорим для учнів та легшим для обробки  вчителем.  Восьмий модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: оцінювання має відбуватися постійно, до початку проетку,  протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.

Модуль 3, 4

Третій модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення о сновних запитань  проекту, а саме  ключові запитання - загальні, широкоохватні, на них   немає відповіді «так» або «ні» , вони стосуються великих ідей та вічних концепцій. Часто ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою; тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на ключове запитання. На тематичні запитання проекту також  не може бути відповіді «так» або «ні» ; змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правил ьних варіантів відповідей . Четвертий модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: а) оцінювання на початку уроку; б) поточне оцінювання; в) наприкінці роботи над проектом.