Третій модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме
- ключові запитання - загальні, широкоохватні, на них немає відповіді «так» або «ні», вони стосуються великих ідей та вічних концепцій. Часто ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою;
- тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на ключове запитання. На тематичні запитання проекту також не може бути відповіді «так» або «ні»;
- змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах тамають обмежену кількість правильних варіантів відповідей.
Четвертий модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
а) оцінювання на початку уроку;
б) поточне оцінювання;
в) наприкінці роботи над проектом.
Мені дуже сподобався підхід до вивчення модулів 3 та 4.Дуже актуально буде використовувати ці навички у процесі навчання учнів.
ОтветитьУдалить