К основному контенту

Модуль 5, 6

П'ятий  модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
  •  Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень;
  • майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.
Інтернет надає багато можливостей для заохочення учнів до навчання.
Шостий модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:

  •  спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою;
  • отримання вражень та відгуків інших людей щодо створеного ними продукту;
  •  спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками;
  •  участі в інтерактивних обговореннях.

Комментарии

  1. Ну, Яна , ти мене вразила. Я так би не написала. Молодець! Одразу видно, що дитина має якусь комп'ютерну освіту.

    ОтветитьУдалить
  2. головне, навчити дітей правильно користуватися безмежними інтернет-ресурсами)

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 7, 8

В сьомому модулі я ознайомилась з тим,як використовувати онлайн-форм для оцінювання, що робить цей процес прозорим для учнів та легшим для обробки  вчителем.  Восьмий модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: оцінювання має відбуватися постійно, до початку проетку,  протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.

Модуль 11

У цьому  завершальному модулі ми з колегами продемонстрували власні Портфоліо, підвели загальний підсумок оцінювання тренінгу Intel10 "Навчання для майбутнього". Роботою в цілому всі були задоволені. Кожен день ми відкривали для себе щось нове і цікаве. Було дуже приємно працювати в теплій і дружній атмосфері, що склався в нашій групі. Велика подяка нашому тренеру Кисляченко Наталії Анатоліївні. Сподіваємося незабаром отримати сертифікати! 

Модуль 3, 4

Третій модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення о сновних запитань  проекту, а саме  ключові запитання - загальні, широкоохватні, на них   немає відповіді «так» або «ні» , вони стосуються великих ідей та вічних концепцій. Часто ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою; тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на ключове запитання. На тематичні запитання проекту також  не може бути відповіді «так» або «ні» ; змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правил ьних варіантів відповідей . Четвертий модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: а) оцінювання на початку уроку; б) поточне оцінювання; в) наприкінці роботи над проектом.