9 модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. В цьому модулі ми поділилися прикладами учнівських робіт, обговорили ідеї із залученням учнів до процесу оцінювання, створили форми для підсумкоого оцінювання.
10 модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні вже знають, важливим є поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів, деталі плану впровадження повинні визначати вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечувавти успіх навчання.
10 модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні вже знають, важливим є поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів, деталі плану впровадження повинні визначати вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечувавти успіх навчання.
В наш час дуже важливо, щоб учні дійсно могли себе реалізувати свою творчу особистість, а ми, вчителі, повинні правильно їх скеровувати, допомагати організовувати свою роботу, ставити посильні цілі і оцінювати потім їх обєктивно
ОтветитьУдалить